سازمان نقشه‌برداری کشور میزبان نمایشگاه ژئوماتیک

مایشگاه ژئوماتیک محل تجمیع قابليت‌هاى موجود و نتایج علومی است که در سالهای اخیر بدست متخصصین ایرانی طراحی و ساخته شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان نقشه برداری کشور، نمایشگاه مهندسی نقشه‌برداری و اطلاعات مکانی ژئوماتیک همزمان با بیست و هفتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی ژئوماتیک با هدف نمایش دستاوردهای علمی کشور در حوزه اطلاعات مکانی و صدور خدمات مهندسی به کشورهای منطقه در روزهای ۱۱تا 14 اردیبهشت 1402 در محل سازمان نقشه‌برداری کشور برگزار می‌گردد.

نمایشگاه ژئوماتیک محل تجمیع قابليت‌هاى موجود و نتایج علومی است که در سالهای اخیر بدست متخصصین ایرانی طراحی و ساخته شده است. این خدمات و محصولات همگام با فناوری‌های پیشرفته در دنیا به روز رسانی شده و در کنار محصولات خارجی در نمایشگاه می‌درخشند.

همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی با سه دهه قدمت، همواره جایگاهی برای ارائه آخرین تلاشهای علمی و اجرایی کشور در زمینه علوم نقشه برداری بوده است. علوم نقشه برداری با توجه به تغییرات گسترده تکنولوژی در بخش های جمع آوری، پردازش و نمایش اطلاعات در سالهای اخیر تغییرات و پیشرفتهای زیادی را تجربه نموده است که عدم آگاهی و استفاده از آن میتواند صدمات جبران ناپذیری را بر بدنه برنامه ریزی، تصمیم سازی و مهندسی کشور وارد نماید.

شرکتهای خدمات مشاور، طراحان، تولیدکنندگان و فروشندگان محصولات نقشه برداری بعنوان اعضای مؤثر این صنعت در کشور جهت مشارکت در نمایشگاه یا رونمایی از محصولات می‌توانند به سامانه: www.cms.parstadbirorg.com مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ویژه ستاد برگزاری نمایشگاه (شرکت  پارس تدبیر) 22720846-021 حاصل فرمایند.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.